Reviews

10
10
Top bedrijf.

Eerste contact was met Augustines over de aankoop van een nieuwe Dodge Ram.
Inruil en aankoop afgehandeld door Hugo.
Zeer vriendelijke mensen en zeker een aanrader.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Snel, correct en vriendelijk.

Mijn 4e auto die ik aanschaf bij Jaarsma. Altijd vriendelijk en nemen de tijd om je te woord te staan. Duidelijke afspraken die ook nagekomen worden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Alle lof voor de hulp met het oplossen van de storing.

Geen rust voor het is opgelost!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
9
9
Heel goed geholpen.

Zeer klantvriendelijk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Geweldig

We hebben een Volkswagen Caddy maxi bij de firma Jaarsma gekocht. De informatie die Hugo ons gaf was uitgebreid en volledig. We hebben onze bus Transporter nog in kunnen ruilen. Jaarsma is een betrouwbare verkoper. We zijn heel blij met de auto.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
9
9
Goed geholpen

Brengen voor service beurt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Geweldig

Heb nu 2 auto’s bij jullie gekocht en in onderhoud,super goede service en nooit wat te klagen. Goede en vriendelijke monteurs

Groetjes Klussenbedrijf Krul BV

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
8
8
Goed

Prima contact en service

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
8
8
ok

Goed

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Recent mijn RAM 1500 Sport gekocht bij Autobedrijf Jaarsma en uitstekend geholpen; eerlijke service,

Recent mijn RAM 1500 Sport gekocht bij Autobedrijf Jaarsma en ik ben zeer tevreden over het hele traject. Vanaf het eerste contact werd ik vriendelijk en professioneel geholpen. Er werd echt de tijd genomen om alles goed door te nemen en mee te denken.

Ook het inruilen van mijn auto verliep prettig en transparant. Ik kreeg een realistische en nette inruilwaarde, zonder gedoe of onverwachte verrassingen achteraf. Dat geeft vertrouwen.

De communicatie was duidelijk, afspraken werden nagekomen en de aflevering van de auto was gewoon netjes geregeld.

Kortom: betrouwbaar bedrijf, eerlijk in zaken en prettig om zaken mee te doen. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een mooie auto en goede service.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
100% score op vriendelijkheid, professionaliteit en planning!

Goed en snel geholpen en de espresso is uitstekend!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Top service

Altijd uitstekende servicecontracten kwaliteit.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Top

Zeer goed en vriendelijk geholpen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Altijd een vriendelijke en eerlijke behandeling !

Er is altijd ruimte voor een vriendelijk woord en er wordt met je mee gedacht over mogelijke oplossingen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
9
9
Prettige omgang

Prettige omgang en altijd kun je terecht voor vragen.
Evt. problemen snel opgelost.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Fijn bedrijf om zaken mee te doen ze denken met je mee!

Heb de auto op afstand gekocht dus alleen van de foto. Ze hebben keurig een jaar Bovag garantie gegeven een goede inruilprijs voor de mini gegeven en de Ampera ook nog thuis bezorgd door de verkoper met een fles wijn erbij en dat alles, binnen 1 week na aankoop, wat wil je nog meer en dat in ruil voor een Zeeuwse bolus! Echt een top bedrijf absoluut ! en natuurlijk een top verkoper Hugo die uiterst vriendelijk is en bijzonder vakkundig !

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
9
9
Top bedrijf doen wat ze afspreken

Hier een nieuwe Ram Pick-up gekocht. Fijn bedrijf doen wat we afspreken en alles tot in de puntjes geregeld.
Bedankt Harmen Tom.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Prima autobedrijf!

Alles duidelijk, geen aanpassingen achteraf. Komt afspraken na en erg behulpzaam bij de aflevering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Zeer tevreden !

Goed en eerlijk advies van augustinus. Een erg mooie auto gekocht en ook na aankoop kun je terecht voor vragen. Echt aanrader dit bedrijf.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Kennis van zaken

Met Harmen-Tom Jaarsma een telefoongesprek gehad en daar hadden we al een overeenkomst. Correcte man met veel kennis van zaken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Prima ervaring

Van begin tot eind goed geholpen en alle afspraken nagekomen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
9
9
Top service & vakmanschap en uitermate vriendelijk

Top bedriuw

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Een fantastisch bedrijf

Het is een vriendelijk en klantvriendelijk bedrijf

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Fijn en goed geregeld

Alles volgens afspraak en zeer vriendelijke mensen niets is ze te veel,

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Een sociaal bedrijf die meedenkt

Een hartelijke ontcangst en een accurate afhandeling van de verkoop

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door