Laatste update 24-03-2020 09:26

Dat het Corona virus in Nederland is aangekomen is allang geen nieuws meer. We hebben nagedacht welke maatregelen wij als autobedrijf kunnen en moeten nemen. Per dag zullen we bekijken of er aanvullende of extra maatregelen moeten worden genomen.

We zetten de maatregelen kort op een rij en gaan daarna in op veelgestelde vragen.

  • We geven even geen hand
  • Wij vragen u tijdelijk geen plaats te nemen in de kantine voor werknemers
  • Ook is de werkplaats niet toegankelijk voor uw als klant
  • Uw sleutel reinigen we extra na aanname
  • Gelieve alleen proefritten en auto’s bezichtigen op afspraak, zodat wij de auto voor u klaar kunnen zetten.
  • Bent u in besmet gebied geweest, of had u recent contact met een Corona patiënt? Dan vragen we u om niet langs te komen, een werkplaats afspraak plannen we graag later in
  • Deurklinken, muizen, toetsenborden etc. reinigen we extra vaak
  • Vertegenwoordigers vragen we om niet langs te komen zolang de voorzorgsregels van de overheid lopen. We maken graag later een afspraak

Afstand houden ivm coronavirus, 1 autobreedte

Veelgestelde vragen

Ik heb een afspraak met mijn auto in de werkplaats, kan ik nog wel komen?

Ja en nee. In principe bent u gewoon welkom, we geven geen hand en voor een kopje koffie of thee bent u later weer van harte welkom. Vertoont u verschijnselen die samen hangen met het coronavirus? Dan vragen we u telefonisch of per mail de afspraak met minimaal 14 dagen te verzetten. Dit vragen we u ook wanneer u de afgelopen periode in contact bent geweest met mogelijke dragers van het virus.

Een afspraak kunt u ook in alle gevallen gemakkelijk via onze online planner maken.

Gaat de aflevering van mijn auto wel door?

Ja, tenzij u zelf klachten vertoont. In dat geval vragen we u de aflevering met 14 dagen uit te stellen. We zullen tijdelijk geen uitleg geven over het interieur van uw auto, dit doen we per videoboodschap. Wel beantwoorden we graag al uw vragen over de auto, het liefst telefonisch.

Ik wil langs komen voor een proefrit, kan dat?

Ja dat kan, maar ook hier geldt dat u zelf geen klachten met betrekking tot het Coronavirus mag hebben. Daarnaast werken wij momenteel alleen op afspraak. Ook bij een proefrit zullen we niet met u in de auto plaatsnemen om zaken over de auto uit te leggen.

Voor zover mogelijk proberen wij vragen over uw auto via de mail en telefoon te beantwoorden.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief:

En blijf op de hoogte van onze laatste ontwikkelingen?